LIDL face concurenţă programelor sociale ale Guvernului. Vouchere de 100 de lei, GRATUIT de la Lidl.

TRIMITE PRIETENILOR

LIDL Romania continua seria vestilor bune pentru clientii din Romania, si ofera gratuit vouchere in valoare de 100 de LEI pentru romanii din toata tara care in aceasta perioada sunt dornici sa le obtina multumita campaniei aflate in derulare. Vorbim despre o campanie pe care LIDL Romania o desfasoara de ceva vreme pentru romanii care cumpara produsele din magazinele sale, deci cel mai probabil exista si destule persoane inscrise.

LIDL Romania ofera ofera posibilitatea de a primi gratuit unul dintre cele 10 vouchere in valoare de 100 de LEI fiecare, dar si 3 seturi de vase de gatit din inox de la Electrolux, ele fiind oferite in cadrul campaniei Chef de Bio. Campania este legata de un show de gatit pe care clientii LIDL trebuie sa il urmareasca pentru a descoperi ingredientele secrete, iar asta deoarece ingredientul ultimului episod trebuie mentionat la inscrierea in campanie.

LIDL le cere clientilor din Romania sa cumpere produse de minim 70 de LEI din magazinele sale din tara, printre care sa se regaseasca si unul din categoria bio, ia abia apoi se vor putea inscrie in aceasta campanie, dar numai daca stiu si ingredientul secret al ultimului episod Chef de Bio. Desigur ca trebuie sa intrati si pe website-ul celor de la LIDL pentru a urma procesul de inscriere, si abia apoi ne vom putea considera ca fiind inscrisi in aceasta campanie.

LIDL Romania mai desfasoara aceasta campanie pana in data de 31 august 2022, deci mai avem la dispozitie doar cateva zile pentru a ne putea inscrie in cadrul acestei campanii, si a beneficia de tot ceea ce este oferit de catre compania romaneasca. LIDL va anunta castigatorii acestei campanii abia dupa aceasta data, deci in septembrie vom sti cine a castigat, si tot atunci vor fi oferite inclusiv premiile pe care lantul de supermarket-uri ni le ofera.

LIDL mai desfasoara si alte campanii in aceasta perioada in Romania, asa ca daca sunteti dornici sa castigati fie produse, fie vouchere de cumparaturi, atunci ar trebui sa va ganditi sa participati la promotiile care sunt deschise in tara noastra.

ANPC a amendat 265 de magazine Lidl cu peste 3,5 milioane de lei, din cauza mizeriei, insectelor şi a produselor expirate/ 24 de magazine au fost închise

Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au amendat 265 de magazine Lidl cu peste 3,5 milioane de lei, printre neregulile descoperite aflându-se produse expirate, mizerie şi insecte. De asemenea, 24 de magazine Lidl au fost închise. Reprezentanţii Lidl România au transmis că au făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situaţii.

„Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobişnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acţiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din reţea. Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situaţii având în vedere că, în relaţia cu autorităţile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere şi pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătăţim constant pentru a ne păstra locul în inima clienţilor noştri”, au transmis reprezentanţii Lidl România.
Potrivit sursei citate, încă de la intrarea pe piaţă, obiectivul cel mai important al companiei a fost acela de a oferi clienţilor „cea mai bună experienţă de cumpărături”.

„Echipa Lidl România mulţumeşte milioanelor de clienţi care ne trec pragul datorită calităţii produselor noastre, dar şi pentru că ştiu că sănătatea şi siguranţa lor sunt prioritare pentru noi. Îi aşteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc şi le apreciază şi garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preţ”, au arătat aceştia.

ANPC a transmis, miercuri, că în luna august comisarii instituţiei au verificat magazinele Lidl din toată ţara. ”Nu ştiu suficientă germană pentru a traduce ce spuneam şi în trecut: nu suntem pelicanii Europei! Consumatorul român, cel care vă asigură veniturile, trebuie respectat! Renovaţi, curăţaţi, aduceţi produse de calitate, nu mai căutaţi variante să ne determinaţi să >! Dacă la voi acasă este ordine şi curăţenie, consideraţi şi această ţară şi pe cetăţenii ei, ca parte din Europa! Merităm să fim trataţi onorabil! Ce părere aveţi?”, a declarat preşedintele ANPC, Horia Constantinescu.

Printre abaterile constatate de comisarii ANPC se află: comercializarea unor produse alimentare cu data limită de consum depăşită; comercializarea unor produse de patiserie care prezentau, pe suprafaţă, insecte;  comercializarea unor băuturi alcoolice cu deficienţe de etichetare (lipsa unor ingredient de pe etichetă); neconcordanţe între valoarea preţului înscrisă pe etichetă şi cea afişată pe produs, precum şi între preţul de la raft comparative cu cel de la casa de marcat;  comercializarea unor legume şi fructe necurăţate corespunzător, depreciate calitativ, cu mucegai, modificate organoleptic, de calibre diferite
comercializarea unor ouă neigienizate.
De asemenea, echipele de control au mai descoperit  comercializarea unor produse de brutărie-patiserie cu informare incompletă privind menţiunea „produse din produse congelate”, cu ambalaj deteriorat, fără a exista mănuşi de unică folosinţă la servire, utilizarea unor vitrine de expunere la comercializare, a produselor de panificaţie-patiserie, insalubre; utilizarea unor cuptoare, la raioanele de panificaţie-patiserie, neigienizate corespunzător şi a unor tăvi arse;  existenţa unor insecte vii în spaţiul de preparare şi coacere;  folosirea unor condiţii de păstrare a produselor alimentare necorespunzătoare din punct de vedere igienico-sanitar; deficienţe de etichetare a produselor alimentare (lipsa unor menţiuni obligatorii, conform legii, lipsa traducerii în limba română).

De asemenea, alte nereguli au fost utilizarea unor vitrine frigorifice neigienizate corespunzător, cu chedere murdare, strat de praf, mâzgă, cu scurgeri de lichide şi rugină şi a unor lăzi frigorifice cu acumulări masive, excesive de gheaţă, praf, impurităţi, resturi alimentare şi păr; comercializarea unor băuturi răcoritoare cu ambalajul deformat, deteriorate;  comercializarea unor produse alimentare cu ambalajele deteriorate; nerespectarea regimului promoţiilor (neafişarea perioadei de desfăşurare a promoţiei, neafişarea preţului nou şi a preţului vechi de comercializare a produsului aflat în promoţie, calcul eronat al procentului de reducere);  folosirea unui spaţiu de depozitare neigienizat corespunzător, cu pavument deteriorat; existenţa pavimentului neigienizat şi a unor rafturi murdare, în zona de comercializare;  utilizarea unor cântare care înregistrau erori.

Comisarii ANPC au controlat 265 de magazine Lidl şi au dat 347 de amenzi, în valoare totală de 3,5 milioane de lei. Totodată, au fost oprite definitiv de la comercializare produse alimentare în valoare de 75.000 de lei.
Echipele de control au oprit temporar 24 de unităţi, până la remedierea deficienţelor, au decis închiderea pe o perioadă de până la şase luni pentru patru magazine şi pentru o perioadă cuprinsă între 6 şi 12 luni, pentru o unitate.


TRIMITE PRIETENILOR

Urmăriți România Liberă pe FacebookTwitter, Youtube și Instagram!

Despre Redacția ȘtirileRomânilor

România, tărâmul autenticului, al naturii primitoare și al culturii captivante. Nu ne propunem să schimbăm România, ci să ți-o arătăm exact așa cum este ea. Readucem în prim plan știrile relevante, imparțiale și prezentate cu acuratețe.