Abdomenul se construiește în bucătărie și se modelează cu exerciții fizice. Așadar, alimentația are o pondere importantă atunci când vrei să ai o talie de invidiat. Află în cele ce urmează care sunt trucurile pe care trebuie să le știi!

Când vorbim despre abdomen plat, ne referim de fapt la două aspecte: un strat redus de grăsime corporală, distribuit uniform și un perete muscular bine întărit, la nivelul abdomenului și al taliei. Ca să ajungem să avem o talie armonioasă și suplă trebuie să ne preocupăm de ambele aspecte, în egală măsură. Alimentația este importantă din două motive: în primul rând pentru că doar prin nutriția pe care o avem putem controla stratul de țesut adipos de pe corp și, în al doilea rând, pentru că din alimentație putem reduce senzația de balonare care poate să ne dea starea de burtă plină.

ALEGE ALIMENTELE POTRIVITE!

Pentru a avea un strat adipos redus, vei avea nevoie de o dietă echilibrată, care să îți asigure toți nutrienții necesari. Pentru a-ți menține organismul în echilibru, trebuie să eviți produsele bogate în zaharuri (precum zahărul rafinat, mierea, făina albă, fructele confiate și alimentele procesate de patiserie), apoi pe cele bogate în grăsimi nesănătoase (precum carnea grasă, lactatele grase, margarina, uleiul prăjit). Daca vei ține cont de aceste reguli, îți rămâne să îți alcătuiești un meniu obișnuit cu multe legume, fructe de sezon, carne slabă, lactate fermentate natural cu un conținut scăzut de grăsimi, cereale integrale neprocesate și nuci crude.

FĂ SPORT!

Un prim pas ar fi să afli că nu abdomenele te salvează, ci sportul realizat la nivelul întregului corp. Partea de exerciții pentru abdomen trebuie efectuată în contextul unui antrenament pentru tot corpul, pentru a avea rezultate pozitive. Dacă facem o zi de antrenament pentru picioare, o zi pentru abdomen și fese și o zi pentru brațe, spate și umeri, vom vedea rezultate mult mai bune decât dacă facem zilnic doar abdomene. Ca să avem siguranța unor rezultate pozitive, este nevoie să lucrăm intens fiecare antrenament, măcar câte o oră.

NU OCOLI MASAJUL!

Între metodele de ajutor în dobândirea unui abdomen frumos se numără și masajul. Realizat zilnic personal, acasă sau de trei ori pe săptămână la un specialist, va topi din centrimentrii în plus. Și pielea va arăta mai hidratată datorita loțiunilor folosite.

AȘA PUI STOP SENZAȚIEI DE BALONARE!

Pentru a scăpa de senzația neplăcută de balonare este recomandat să consumăm la ore fixe cantități moderate de mâncare și să ne ferim de alimentele despre care știm că ne balonează: fasolea boabe, năutul, broccoli, prăjelile sau laptele. De asemenea, este bine să ne ferim de băuturile acidulate și de bere.

TRIMITE PRIETENILOR